AKTUALNOŚCI

  
 

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Podzamcze" w Wałbrzychu
Ośrodek Społeczno Kulturalny
zaprasza do udziału w konkursie fotograficznym

NASZE PODZAMCZE

 

REGULAMIN KONKURSU

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem konkursu jest Spółdzielnia Mieszkaniowa "Podzamcze", Ośrodek Społeczno Kulturalny, 58-314 Wałbrzych, Aleja Podwale 1.
  2. Uczestnikiem Konkursu może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoba nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych (nieletni oraz ubezwłasnowolniony) może być Uczestnikiem Konkursu, pod warunkiem wyrażenia na to zgody przez opiekuna prawnego tej osoby.
  3. Konkurs polega na wykonaniu fotografii przedstawiającej osiedle Podzamcze w Wałbrzychu.
  4. W konkursie wyłonionych zostanie dwóch laureatów ocenianych niezależnie przez Komisję Konkursową oraz przez publiczność - internautów.

II KOMISJA KONKURSOWA

  1. Fotografie oceniane będą przez Komisję Konkursową, w skład której wejdą:
  • Zdzisław Tomczak - Prezes Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej "Podzamcze" - przewodniczący
  • Krzysztof Żarkowski - fotograf
  • Zenon Mielczarek - Przewodniczący Komisji Społeczno Wychowawczej SM Podzamcze
  • Jan Jędrasik - Z-ca Naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych UM, członek Komisji Społeczno Wychowawczej SM "Podzamcze"
  • Mariola Minor - członek Komisji Społeczno Wychowawczej SM Podzamcze
  • Kazimierz Masiuk - członek Komisji Społeczno Wychowawczej SM Podzamcze
  • Jerzy Karski - członek Komisji Społeczno Wychowawczej SM Podzamcze
  • Dariusz Lenda - członek Komisji Społeczno Wychowawczej SM Podzamcze
  • Jacek Zaremba - członek Komisji Społeczno Wychowawczej SM Podzamcze
  • Włodzimierz Palusko - Kierownik Ośrodka Społeczno Kulturalnego SM Podzamcze
  1. Komisja Konkursowa wyłoni jedną fotografię biorąc pod uwagę następujące kryteria:
  • Jakość
  • Oryginalność
  • Niepowtarzalność
  • Wyjątkowość
  • Rozpoznawalność miejsca
  • Wartość artystyczna
  1. Obrady Komisji będą niejawne.

III POSTANOWIENIA SZCZEGÓŁOWE

  1. Warunkiem udziału w konkursie jest nadesłanie fotografii w formacie JPEG na adres osk@smpodzamcze.com.pl wraz z tytułem, datą i miejscem wykonania, imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu Uczestnika.
  2. Uczestnik konkursu może nadesłać nie więcej niż trzy fotografie.
  3. Fotografie mogą być poddane retuszowi pod warunkiem, że będzie on polegał na zastosowaniu korekty globalnej, która polepsza jakość (np. nasycenie, kontrast). Nie dopuszcza się dodawania lub odejmowania elementów, łączenia kilku fotografii lub zmiany jej oryginalnej kompozycji.
  4. Termin przyjmowania fotografii upływa 15 listopada 2007 r.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji fotografii.
  6. Do 30 listopada (przez okres siedmiu dni) zaakceptowane fotografie umieszczone zostaną na stronie portalu www.smpodzamcze.com.pl/osk w galerii konkursowej.
  7. Fotografie przesłane przez Uczestnika muszą być fotografiami, których autorem jest Uczestnik bądź osoba, której zgodę na publikacje fotografii Uczestnik posiada. W razie publikacji fotografii, której Uczestnik nie jest autorem lub nie posiada zgody autora na jej publikacje, wyłączną odpowiedzialność z tego tytułu ponosił będzie ten Uczestnik. W razie zajścia uzasadnionego podejrzenia, iż Uczestnik nie jest autorem lub nie posiada zgody na publikację nadesłanych fotografii, fotografie takie nie będą umieszczane na stronie internetowej Konkursu lub będą z niej usuwane bez powiadomienia.
  8. Przesyłając fotografie Uczestnik konkursu wyraża jednocześnie zgodę na nieodpłatne przeniesienie na organizatora całości autorskich praw majątkowych na wszystkich polach eksploatacji oraz wyraża zgodę na publikację wizerunku Uczestnika i innych osób znajdujących się na przesłanych fotografiach. Uczestnik konkursu zobowiązany jest do uzyskania zgody na publikację wizerunku wszystkich osób znajdujących się na przesłanych przez niego fotografiach
    i ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu publikacji wizerunku osób znajdujących się na fotografiach bez ich zgody.
  9. Umieszczone w galerii konkursowej fotografie będą podlegać ocenie internautów.
  10. Laureatem zostanie Uczestnik, którego fotografia otrzyma największą ilość głosów.
  11. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 3 grudnia 2007 r. na posiedzeniu Komisji Społeczno Wychowawczej.
  12. Wyniki konkursu ogłoszone zostaną do 7 grudnia 2007 roku na stronie internetowej www.smpodzamcze.com.pl, a laureaci powiadomieni pocztą elektroniczną.
  13. Laureaci otrzymają cyfrowe aparaty fotograficzne, które wręczone zostaną do 20 grudnia 2007 r. na okolicznościowym spotkaniu.
  14. Przewodniczącemu Komisji Konkursowej - Prezesowi Zarządu SM Podzamcze przysługuje prawo do przyznania dodatkowych wyróżnień.
  15. Przystępując do konkursu Uczestnik akceptuje wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu.
  16. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania modyfikacji postanowień Regulaminu z ważnych powodów, a także z powodu zawieszenia, przerwania, przedłużenia lub odwołania Konkursu, bez wcześniejszego informowania o tym Uczestników.

Informacji dotyczących konkursu udziela:

Włodzimierz Palusko - Kierownik Ośrodka Społeczno Kulturalnego Spółdzielni Mieszkaniowej "Podzamcze", tel. 74 66 56 982, e-mail: osk@smpodzamcze.com.pl 

 


 

do góry  |