INFORMACJA O FUNKCJONOWANIU BIURA OBSŁUGI INTERESANTÓW
Zakres czynności biura:
- przyjmowanie zgłoszeń od interesantów dotyczących awarii i
usterek,
- wprowadzenie do elektronicznego systemu informatycznego zmian dotyczących
właścicieli lokali i osób posiadających spółdzielcze własnościowe
prawa do lokali, na podstawie dokumentów przekazywanych przez właścicieli
i przesłanych przez notariuszy,
- przyjmowanie danych dotyczących aktualizacji rozliczeń kosztów używania
lokali, wydawanie aktualnych wymiarów opłat za używanie lokali
mieszkalnych,
- udzielanie informacji o stanie kartoteki finansowej lokalu,
- podpisywanie ugód, porozumień w sprawie ratalnej spłaty zadłużenia,
- przyjmowanie korespondencji od interesantów,
- wydawanie zaświadczeń o prawie do lokalu i niezaleganiu w opłatach
za używanie lokalu.
Pracownicy Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Podzamcze'' pozostają do
dyspozycji interesantów w siedzibie Biura - pokój nr 25 na parterze - od
poniedziałku do piątku w poniżej podanych godzinach:
- poniedziałek, środa, czwartek od 7.00 do 15.00
- wtorek od 8.00 do 17.00
- piątek od 7.00 do 14.00
Z pracownikami Biura istnieje również możliwość kontaktu
telefonicznego pod numerami telefonów podanych poniżej:
- Informacja ogólna, sprawy członkowskie 74 664 72 53
- Opłaty za lokale, windykacja należności 74 665 69 74
- Przyjmowanie zgłoszeń, awarii i usterek 74 665 69 83
Informujemy jednocześnie, że poza godzinami pracy Spółdzielni
oraz w dni wolne od pracy i święta zgłoszeń awarii i usterek można
dokonać telefonicznie – wykaz telefonów umieszczony jest w zakładce
„Kontakt” na stronie internetowej Spółdzielni.
Druki do pobrania
OŚWIADCZENIA
DODATEK MIESZKANIOWY
WNIOSEK o zawarcie umowy
przeniesienia własności lokalu mieszkalnego
Internetowa Obsługa Kontrahenta
STREFA CZŁONKOWSKA
|